.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برخورد عجیب لاریجانی با احمدی نژاد
محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ديروز برای دفاع از محمد حسن طریقت منفرد وزیر پیشنهادی برای تصدی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در صحن مجلس حاضر شد.
به گزارش بولتن نیوز، اگر چه محمدرضا باهنر نائب رئیس دوم مجلس برای استقبال از رئیس جمهور از صحن مجلس خارج شد و به همراه رئیس جمهور وارد صحن گردید، اما به محض ورود رئیس جمهور لاریجانی برخلاف روال گذشته هیچ خوش آمدگویی به رئیس جمهور نداشت.همچنین لاریجانی بعد از پایان سخنان احمدی نژاد از وی تقدیر و تشکر نکرد.
این در حالیست که در دفعات گذشته هنگامی که رئیس جمهور وارد صحن مجلس می شد رئیس مجلس با قطع سخنان خود و یا دستور جلسه ی مجلس به رئیس جمهور خوش آمد می گفت. همچنین بعد از پایان سخنان رئیس جمهور در صحن مجلس از رئیس جمهور تقدیر و تشکر می کرد.
حاشیه جالب دیگر حضور رئیس جمهور در مجلس این بود که وی برخلاف روال گذشته بعد از پایان سخنان خود با نمایندگان خداحافظی نکرد و برای آنان دست تکان نداد. رئیس جمهور تنها به مدت 5 دقیقه به دفاع از وزیر پیشنهادی خود پرداخت و سپس بلافاصله جلسه را ترک کرد.
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 اسفند 1391
متاسفم برای رهبر عزیزمان ...لاریجانی فکر میکند چیکاره مملکت باشه واقعا از توصیه های رهبری اطاعت کرد با این رفتارش اقای لاریجانی چه چیز رو ثابت کرد؟؟؟؟دیگه حنا تون رنگی نداره اقای رییس مجلس ..
نا شناس 28 اسفند 1391
چیزی که عوض داره گله هم نداره
نا شناس 28 اسفند 1391
این نشان از ولایت پذیری ایشان است آفرین و درود بر سرباز ولایت!!!!!!!!!!!!!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.34 seconds.